ATN X-SIGHT 4K PRO 5-20x recenze a hodnocení

Plánujete nákup produktu ATN X-SIGHT 4K PRO 5-20x a chcete si před nákupem zjistit zkušenosti ostatních zákazníků, kteří koupili produkt ATN X-SIGHT 4K PRO 5-20x před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na ATN X-SIGHT 4K PRO 5-20x?

Zaměřovač pro denní a noční použití. Základem zaměřevače je nový, dvoujádrový procesor ATN Obsidian. Robustní procesor Dual Core pomáhá jednoduše ovládat zaměřovač, kdy máte vše pod kontrolou – co a jak vidíte a děláte. Zároveň je možné streamovat video, pořizovat filmový a zvukový záznam nebo dálkově ovládat nastavení zaměřovače. Záznam GPS umožňuje podívat se zpětně, kde akce probíhala. Bezkonkurenční výhodou je nízká spotřeba energie, kdy baterie vydrží, v optimálních podmínkách, nepřetržitě napájet zaměřovač po dobu více než 18 hodin. Pokud by to bylo málo, je možné vybrat z bohatého příslušenství externí energetický zdroj. Procesor také poskytuje ostrý a jasný obraz, který není výrazně rozpixelován ani při maximálním přiblížení. HD video Full HD video zachycuje plynulý a jasný… více informací

ATN X-SIGHT 4K PRO 5-20x důležité odkazy

Nezávislé recenze:
recenze ATN X-SIGHT 4K PRO 5-20x
Kde koupit:
obchody ATN X-SIGHT 4K PRO 5-20x
Kompletní specifikace:
popis ATN X-SIGHT 4K PRO 5-20x
Český návod:
návod ATN X-SIGHT 4K PRO 5-20x

Atn 4-16x BinoX HD recenze a hodnocení

Plánujete nákup produktu Atn 4-16x BinoX HD a chcete si před nákupem zjistit zkušenosti ostatních zákazníků, kteří koupili produkt Atn 4-16x BinoX HD před vámi?
Čtěte dále. Nebo jste již produkt zakoupili a chcete napsat vlastní hodnocení či recenzi na Atn 4-16x BinoX HD?

Digitální dalekohled ATN 4-16x BinoX HD Uvnitř je 1 GHz procesor, který se stará o chod všech senzorů, jenž v dalekohledu naleznete. Jednou vyzkoušíte, a už se nebudete chtít vrátit ke klasickému dalekohledu. WiFi, E-zoom, nahrávání videa, kompas a mnohem víc. Den&Noc Binox-HD vám zobrazuje svět v křišťálově jasném obraze a to ve dne i v noci. Obsidiánové jádro a UI Postavené za použití nejlepší technologie vyhlazování hran. Obsidiánové jádro dalekohledu Binox HD vám nabízí nejvýkonnější procesor vůbec. Procesor se pyšní bleskurychlým výpočtem a výkonem bez zpoždění. Rychlost a vysoké rozlišení jsou vám k dispozici pouhým stisknutím tlačítka. Nahrávání videa Jeho pokročilé zpracování obrazu poskytuje vysoce kvalitní obrázky a videa v bezkonkurenčním rozlišení a kvalitě. · 4 ×… více informací

Atn 4-16x BinoX HD důležité odkazy

Nezávislé recenze:
recenze Atn 4-16x BinoX HD